CUTI-CUTI NOVEMBER 2012

Salam,

Lama dah aku menyepi, mungkin kesibukan kerja membuat masa dan minda aku agak penuh dengan xtvt. Musim cuti sekolah dah bermula, sedikit pengalaman aku ingin berkongsi pada semua. Minggu lepas aku sekeluarga telah meluangkan masa bercuti, keluar dari hiruk pikuk bandaraya ke tempat yg lebih menenangkan jiwa dan menikmati keindahan alam. Kat mana ye....

Tak jauh dari Shah Alam, tak sampai 2 jam pun..

DORANI BAYU RESORT


 Chek in lebihkurang jam 3 ptg, apalagi aku ngan famili layan je keadaan chalet dan menikmati pemandangan tepi laut yang tenang dan mengasyikan.

Bawak bekal dari rumah, lunch time

Nakal tul Adam, jenuh layan karenahnya



Pemandangan matahari terbenam .... hmmmmm



Sunset, Oh indahnya


 Malam lak, beboring layan mancing ngan bruder aku Boy, yang naik belukang... pastu belukang. Berbekalkan umpan sotong, layannnnnnn zasssssss aje.

 

Keesokan chek out tghari jam 12, terus ke De Palma Kuala Selangor, tido sana lak.......


Tido Chalet , layan je, banyak monyet heheh..













Lepas semalam tido, cam biasek chek out kul 12 tghari.

Ondwe balik cam biasek. Lunch dulu, kat Restoren Mee Udang Banjir. Tapi semua order makanan lain bukan mee udang heheheh




                   Mee Goreng Udang


Beli keropok jap tepi jalan, pastu singgah Pantai Remis , layan je anak-anak aku....

Sekian Maksih.

Comments

Popular Posts