AMPESS CERMIN PECAH

Salam,

Pepagi bangun dah bersiap nak pegi keje, walau pun terpaksa keje ari Sabtu. Dengan semangat yang tinggi , keluar je dari gate rumah bih kurang jam 0720 , Ampesssss tulll!!!!! cermin keter Naza aku telah dipecah kan ..... hmmmmmmmm


Sib baik takde bebarang berharga yang aku simpan dalam keter, syukur. Rupa-rupa jiran aku pun kena gak, keter Grand Livina cermin belakang dipecahkan. Beg sekolah anak nya hilang, beg pejabat isterinya yang bekerja sebagai cikgu pun hilang. Grrrrrrr marah tul pepagi ni....


Jiran aku lapor kat polis, so kami pun tunggu sampai polis sampai dan bagi repot ckit. Pihak polis maklumkan bahawa ini kes pertama canggini di kawasan perumahan aku.

Kenapa le cam ni punya manusia pun ado, menyusahkan kan je.....

Cari le keje yang halal..... susah beno ke...

sekali lagi AMPESSSSSSS!!!!!!!!

Comments

Popular Posts