BALIK RAYA OGOS 2013



Salam,
Tahun ni beraya kat kg aku di Kangar Perlis. Hari minggu terakhir puasa maka bergeraklah aku sekeluarga ke kampung halaman, tanah tumpah darah ku.

Perjalananan agak mudah dan selesa kerana tak banyak kenderaan di Hiway PLUS ke arah utara. Biasa aku akan terus menghala ke Bt Kayu Hitam dam ambil susur keluar ke Arau / Kuala Perlis.





  












Para penumpang cam biasek  dodo, termasuk le anak kecil ku Adam. Sib baik tido, kalau tidak jap kedepan jap kebelakang ..... nyirap je aku


















Aku susur keluar kat Arau, lama tak menjenguk Bandar DiRaja ni.









Roundabout kebanggaan Kangar, pada satu ketika, ni le sesatunya the one and only roundabout kat Kangar .



Masuk je lorong ke rumah aku , dah jumpa kubur. Tempat bersemadinya arwah bapak aku. Sedih jap.
















Alhamdulillah , perjalanan selamat. Syukur.

Comments

Popular Posts