KURSUS ISO 9001:2008 INTERNAL AUDITING

Salam,

Walau pun kerjaya aku adalah sebagai Document Controller, tapi memandangkan keperluan kerja maka aku juga menjadi Internal Auditor dan membantu Lead Auditor dalam perancangan untuk audit, jadual audit dan laporan audit dalam. Maka nya untuk melengkapkan lagi pengetahuan aku mengenai audit dalaman ini, majikan telah menghantar aku menghadiri kursus ini.


Kursus ini bertempat di Hotel Concorde Shah Alam, paling best time makan le, wakakaakak.

Banyak gak yang hadir, kebanyakkan yang telah bekerja dan ramai yang bekerja berkaitan dengan Audit Dalaman ISO 9001:2008.


Pada pendapat aku, kursus ini sangat bagus, dapat menambahkan lebih pengetahuan dalam bidang audit dalaman. Walau bagaimanapun, aku merasakan bahawa adalah amat penting bakal peserta kursus dapat memahami secara asas dahulu sebelum menghadiri kursus ini.

Terimakasih pada SIRIM dan semua kengkawan yg hadir, semua sporting , OK. Good.

Comments

Popular Posts